2009. november 17., kedd

Almás muffin vaníliakrémmel töltve

Szintén mindmegettén vadásztam a receptet, vagyis recepteket, csak kicsit átalakítottam, összevontam, ebből született amit én sütöttem. 24 darab lett, bár kicsit szűkebben mérve mint a csokisból, és tegnap délutántól ma reggelre csak 2 db maradt...



Hozzávalók:

  • 30 dkg liszt
  • 20 dkg cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 2 tojás
  • 1 cs. sütőpor
  • 15 dkg olvasztott vaj
  • tej
  • kevés fahéj
  • maréknyi dió durvára metélve
  • csoki metélve/mazsola
  • 3-4 alma
Töltelék:
  • 1 csomag vaníliás pudingpor
  • 0,5 l tej
  • 1 pici rum v. rum aroma
A pudingot megfőzöm a csomagon található leírás alapján, belekeverem a rumot és félreteszem hűlni.

Két tálra lesz szükség.
Az egyikben összekeverem a száraz hozzávalókat, a lisztet a sütőporral, a diót és a csokit/mazsolát, a van. cukrot és a fahéjat. A másikban kézi habverővel csak nagy ímmel ámmal összekeverem a 2 tojást a cukorral, majd hozzáadom az olvasztott vajat. Ezt ráöntöm a lisztre, elkeverem, hozzáadom a reszelt, kinyomkodott almát, ezt is hozzákeverem, és annyi tejet öntök bele, hogy sűrű de egynemű tésztát kapjak.
A muffinsütőbe kosárkákat teszek, minden kosárba aljába egy keveset a tésztából, a közepébe mélyedést csinálok kiskanállal, és ebbe teszem a pudingot. Tetejére megint tésztát. Ha megvan mehet a sütőbe 180 fokra kb. 20 percre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése