2009. november 16., hétfő

Csupacsoki muffin

Eredetileg Anikó csokis muffinja, de mivel én semmiféle Anikót nem ismerek, hát átneveztem Csupacsoki muffinra. A recept amúgy a Mindmegette.hu -ról származik, és kipróbáltam, és incsi-fincsi. Tehát.

Hozzávalók:
  • 45 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 15 dkg vaj
  • 15 dkg cukor
  • 3 evőkanál barackíz
  • 1 csomag sütőpor
  • 5 dkg kakaópor
  • étcsoki
  • tejcsoki
  • fehércsoki
  • kis tej
  • darált mandula (ízlés szerint) -én darabolt diót tettem bele, úgy egy maréknyit
  • 1 csomag vaníliás cukor vagy pár csepp vaníliaaroma
  • 1 banán (szeletelve)
A sütőt előmelegítjük 180 fokra. A lisztet elkeverjük a sütőporral, a kakaóval, a mandulával(dióval) és a vaníliás cukorral és a darabolt csikoval. A tojásokat kikeverjük az olvasztott vajjal, a cukorral, majd hozzáadjuk a barackízt. A masszához hozzáadjuk a lisztes keveréket. A formákat félig megtöltjük, majd mindegyik közepébe egy-egy karika banánt teszünk, és a maradék masszával betakargatjuk őket. 20-25 perc alatt készre sütjük. Nem kell teljesen tele tenni a formákat, mert nagyon megnőnek.



Nálam 24 darab lett ennyi hozzávalóból.

Aki még nem sütött "mufurcot" annak elárulom, hogy az egész titka, hogy nem kell semmit nagyon kikeverni. Én a rotogépet elő se szoktam venni. Egy tálban összekeverem a száraz hozzávalókat, egy másikban meg a nedveseket, de ezt is csak kézi habverővel olyan sitty-sutty, végül a kettőt egybe, és mehet a sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése